Tuesday, January 26, 2010

SERABUT WEYH!




sumpah aku dah mule serabut ngn ko. jangan sampai aku dah x mahu pandang muke ko lagi dah . jangan sampai aku dah x mahu cakap ngn ko lagi. * grrrrrrrrr. ak g mane mane je ade je ngkoo. pehal ngn ko weyh. stop lah membayangi aku!. sumpah aku dah serabut!. jangan sampai aku meletus weyh. kan naye ko. aku dah bagi kias kias dah. xkan lah ko x paham paham lagi. xkan lah ko nak aku terus terang. kan aku terus terang kan makan dalam plk.


weyh. tolong ah. tolongggg lah. aku pun nak privasi weyh. cube ko kat tempat aku, ape yang ko rase. mesti ko pun nak mase untuk menyendiri kan.

cube lah memahami. jangan sampai aku cakap lepas sudaaa. jangan sapa aku x layan ko lagi lah harap ko memahami ehhh....


** kepada yang berkenanan. tolonggg lahh.



No comments:

Post a Comment