Tuesday, January 5, 2010

penat kot


fuh!. memang agak penat. jarang bangun awal cam xdi. haha. kul 9 lbih yah kol ajk pegi bayar yuran. ishh. kalu ikut kan hati memang MALAS nak pegi. tapi bile pkir pkir kan balik, kalu ak x bayar ari nieh, bile lagi aku nk pegi bayar yuran nieh. ishhhhh. ( memang x nak pegi pun ) n then aku kol ma

aku; ma, org nkg bank . bayor yuran ari nieh
ma : bile ? dh nk g ngn sape?
ak ; kekg r, ngn yah lah. ye nok g bayor yuran gop
ma; doh ade pitih dop?
aku; adop. mane ade pitih
ma; doh mari amik pitih r kat ma
aku; lahhh. kene ke?
ma; doh mu ade pitih doh? ade gune pitih mu r luh.
aku; adop pitih lah. yelah. ekg org g r
ma; hom molek. wat alik ezah nieh lalu.
ak; huh? yelahhhhh

then aku kol yah x leh. then aku tido balik. hahah. kul 10lbh lbh sket kot , yah kol balik. kul 10.15 lbih lbih yah sapa. weyh!. aku x mandi lagi kottttttt. cepat cepat masuk toilet , mandi mandi , n then siap siap. ngh siap tuh mkhbmkt kol . ( grr. sempat lagi kot gaduh ) nasib sume dah siap pakai baju ape sume. cume sikat rmbut je. haha. dang molek. ye letok , yah sapa. pergh!. kelam kabut kotttt!. lasom aku capai ape yang patt je. ( jam tertinggal. aku x leh x pakai jam. grrr ) pastu gerak g bandar.

first g hospital dulu ( sebab ma aku keje kat situ lahhh ) . amik duit. ak g jabat ma yg lame . grrr. ma dah tukar tmpat lah!. pusing balik. ishhh. pahtu jumpe ma, ezah ade skali. ma bagi pitih , salam salam. n then ma suoh bawak ezah skali. yelahhhh maaaa, . pastu masuk kete. hale tuju, bank BSN. nak bayar yuran pengajian n asrama. nasib yah pun bank yang same. senang je lah. perggghhh!. agak ramai lah org dalam bank. isi wang deposit, beratur, bayar, n then terus kuar. ( ezah dah kuar dengan ayieee , banggang x cakap!. penat aku cari mu ! grrr ) so , ak ngn yah je. hale tuju seterusnya , bank islam. ouh . bayaran koperasi kami x same. tapi yang perlu ke bank islam jugak. fuhh. mujo. agak ramai lah. amik wang deposit, tggu giliran . ( giliran skg 1171 . aku nyer1191. haihhhh ) grr. dah lah smpai giliran aku tuh, die cakap aku kene isi yang bil payment pnye. nasib x kene amik num laen. so aku isi lah balik n then trus ke kaunter. .SELESAIII. :)

seterusnya , maybank. koperasi polisas yah punye. maybank memang ramai gile. dah lah lunch time mase tuh. cam bese. naik tgkat atas , isi , tggu , n bayar. n then turun bawah. yah nk deposit pitih. yang nieh ramai gile. 3 barisan tapi sume panjang panjang je. mule beratur line second, n then mesin buat hal. beratur line first. then mesin ok balik. balik line scond, tapi aku tetap line 1 . tkut msin wat hal lagi. ok. mesin dah x wat hal. ok je. yah pun dah berres. ak blah cam tuh je ( org beratur blakang aku panas kot ) hahaha. aku saje saje je beratur. heee . :))))

next destination ; amik mok yahhh kat koloh ( mok ye keje ctu lah ) lapas tuh beli nasi n then terus balik umahhh. huhu.

balik umah tuh ingt nk tido, tapi x jadi, layang ke mkhbmkf dulu lahhhh!. :D . pastu lame lame mengantuk pun hilang,. hahah. die kol. cakap cakap ngn die :)))
( irealyloveandmissyuomoremohdkamarulhafizanbinmohdkamarultaufik!)





p/s ; ezah mane? tinggal je lah die. die balik ngn bus lahhh. ( bukan tggl ok, die xnak balik lagi , so, suke hati beliau lah ) :)


No comments:

Post a Comment